3:dje dagen på praon

Alltså tredje avklarade dagen på jobbet (praon) idag då.
kan väl passa på att tala om att jag praoar på wåhlstedts, ett ställe där man inte får/kan göra något typ.
de ändå jag har gjort på de här tre dagarna är väl typ prismärkt några varor och skrivit ett antal lappar.
skulle jag lägga ihop den arbetstiden av de jag har gjort så skulle jag komma fram till kanske max 1 ½ timme!
därför att jag valde att praoa på wåhlsteds var därför att jag är ganska intresserad av målieri, eller att "bli målare" rättare sagt..men icke sa nicke, det jag gör har inget att göra med måleri överhuvudtaget.
men aja, rätt soft ändå att börja 9 och sluta runt 1, dom som jobbar där är trevliga och dom har absolut inget emot att jag tar en lång rast nångång vilket jag gärna gör :D
de tråkiga kan väl vara att jag i stort sett inte har något å göra och ofta blir tittande på allt annat, men som tur är så har jag ju några vänner att sms:a med om de blir tråkigt ;)

på fredag blir det iaf hockey med pillan och emelie(?)
mkt trevligt :)
sen HELG...en vecka i skolan...och sen HÖSTLOV!

sara ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0