sms

Linnea och jag är inne i en dålig period.....

L: Menåh . Emo! ;-)
E: Haha, äru? ;-)
L: Om jag är! Alltid EMO! Puws : *
E:Naw, påwny dåw : **
L: Vi kan vara emokowmpisar, Puws pony : * ska skära mig nu,.
E: Sötnows <3 klart vi kan, puws puws ;** datorn ist bäwstis *:
L: Vadå datorn söwtnows ? Puws på bästa emo! : *
E: Sätt dig vid dawtorn emo! puwspuws*:
L: Owki påny . <3


L: Helo emopåny! : * är du vaken? Puws.
E: Hej emo ;* ja, såg inte messet förän nu. Vad görs? Puws puws puws
L: Ska på träning nu , dudå Puws emo : *
E: Okej, jag deppar över mitt håwr xD puws;*
L: Oj dåw :/ Puws!
E: Aow *cut cut*
L: Stackars påny då, till du ha karameller ? Puws påny. : *
E: Jaw , stackars lilla ewmo påwny : < ja. Det vill jak! Puws ;**

/ emelie lindbom

Kommentarer
Postat av: linnea

2008-10-19 @ 17:31:34
Postat av: linnea

hihihi, emo! (:

saknar dig :O

<3

2008-10-19 @ 17:32:43
URL: http://liinneaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0