toppen helg!

Fredag:
Åkte med mina underbaringar Linda & Ida in till Upsala för att ha våran GC-träff!
När vi först kom in gick vi och kollade i lite affärer, Ida prövade en XS tröja på Gina tricot (den kunde varit för stor!!).
Jag köpte ett par örhängen, Ida köpte tröjan och ett linne och Linda köpte ingenting.
När bion öppnade gick vi för att köpa biobiljetter, till Patrik 1,5.
Efter det gick vi för att hitta ett ställe att fika på tills bion började.
Vi började med Café 018 och gick sedan runt till bl a till Ofvandahls, Café Cappuccino & Café Linné.
Vi gick runt hela stan och letade efter ett mysigt, lite smått folktomt ställe, men icke.
Vi hittade inget och valde tillslut Café 018 och fikade där för 73 kronor, sjukt.
Blev varm choklad med någon choklad ruta för min del, samma för Ida medan Linda tog en morotskaka, om jag inte minns fel?
När vi fikat gick vi till bion , vi köpte en, ja vad hetta den nu igen? doubler något? kommer inte ihåg.
Sen köade vi i alla fall in till bion och kollade på filmen, den var sjukt rolig.
Kvinnan som satt på raden bakom höll med.
När filmen var slut gick vi till bussstationen och väntade på bussen, eftersom vi missade en med ca 3 minuter, suck..
Först kom en asiatisk kille fram och frågade och frågade efter en buss som inte ens existerar.
Sen kom Marianne Taub och gjorde oss sällskap.
På vägen hem träffade vi lite fulla människor, haha.
Sen när vi kom hem så... hmmm.. just ja!
Vi gick fram och träffade lite människor, jag hade ont i magen så jag gick hem och åt.
Sen tog jag bussen med Jacob och Lovisa hem till Lovisa.
Där var också Vicor och Rasmus.
Jag kommer inte ihåg så mycket av kvällen mer än att Jacob sa att jag såg ut som CARoliNe FranZéN, woho!
Jag somnade sen i linneas säng.

Lördag:
Vaknade i Linneas säng, haha.
Käkade frukost sen åkte jag & Linnea med larsa fram på våla, jag hoppade av hemma och Linnea åkte till sporthallen.
Jag fixade mig, sen ringde Sara och så gick vi ner till sporthallen och träffade Linda & Linnea där.
Vi kollade ett tag sen kom Andreas.
Sen kollade vi lite till.
Sen gick Sara och jag hem till mig och beställde pizza!
Sen gick vi och hämtade pizzorna, köpte läsk & gick hem igen.
Åt pizzan och sen kollade Sara på film och jag sov, ha.
Sen åkte Sara hem och jag låg och halvsov till typ....jag vet nog inte vad klockan var men jag gick och la mig i alla fall.

Söndag:
Idag ställer man om klockan till vintertid!
Så nu är klockan 11 fast egentligen 12 tror jag?
runt 2, vintertid alltså, kommer pappa och plockar upp mig.
Vi ska till stan och jag ska få en ny dator!
En Acer Aspire 5920G hade jag tänkt mig.

Det blir alltså den jag kommer blogga från i framtiden.

/ emelie lindbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0