back on track!

hej alla underbara läsare!
jag vet att ni har saknat mig och emelie alldeles förskräckligt mycket, men det kan inte hjälpas då vi har det fullt upp med våra "egna" bloggar.
men eftersom jag tyckte lite synd om den här bloggen som nästan har gått och ruttnat nu, så bestämde jag mig för att damma av den och skriva ett litet inlägg! det gillas va va va? =)

ehm, vad ska jag nu skriva!? haha det här började ju bra.
säg ett ämne någon...
hörde jag hundar? japp, hundar var ämnet som blivit!

hundar är ju människans bästa vän som då alla vet. och vet ni vad? jag, sara maria elisabeth ekström, har faktiskt vuxit upp med 2 stycken hundar i mitt liv. labradorer. en svart som hette emmy och en brun som hette taisy. det visste ni inte va?
tyvär har jag inte allt för många minnen av dom eftersom vi var tvugna att avliva de när jag var ca 6 år gammal.
dock så kommer jag aldrig glömma den dagen, jag var helt förstörd! jag hade lekt med dom "små" liven hela den dagen och sedan framåt eftermiddagen så fördes dom bara i väg med en veterinär. sorgligt tycker jag =/

idag har jag och (min familj) iallafall 5 stycken katter som förgyller våran dag =)

men det här blev ju ett väldigt konstigt inlägg, haha. jaja, glada får ni vara som fått en tugga av forever hallonblåbär!

och emelie, trots att det var jag som tog det jobbiga insiativet om att skriva ett inlägg här, så kan du ändå få lite av äran, eftersom du tillhör den här bloggen :)


puss och kram våra fina läsare som aldrig kommer lämna oss, såsom vi aldrig kommer lämna er! see you soon

Kommentarer
Postat av: anna

ååååååååå

2009-08-27 @ 17:22:17
Postat av: linda

jag lämnar aldrig denna blogg!!

2009-08-27 @ 18:11:09
Postat av: Anonym

bäst för er! :D

2009-08-28 @ 18:16:59
URL: http://hbbloggen.blogg.se/
Postat av: ida

mer uppdatering!! (a)

2009-10-04 @ 10:41:56
URL: http://dancingthroughmylife.blogg.se/
Postat av: ANNA

värdelös update på sistonde, men inte lämnar jag, en trogen läsare stjärnbloggen för det! :D

2009-11-23 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0